Tässä aluksi sanon, että sivupohja on muuttunut, niinkuin varmaan huomaattekin.. Ei siis tarvitse pelätä, että vaihdan sivupohjaa joka viikko. Tämä pohja on pysyvä. Kiitos!

Viimeosan lopussa alkoi Ennin synnytys. Pian kaikkien kasvoille ilmestyi hymy, kun...

766191.jpg

.. Pikkuinen Crystal oli saapunut maailmaan. Tyttö peri kaiken äidiltään.

766207.jpg

Sitten, ihan yhtäkkiä Ennin mahaan alkoi taas sattua. "Tuleeko vielä toinenkin?!" Hän ihmetteli. Tämä kaksoisjuttu oli minullekin ihan yllätys! :D

766222.jpg

Maailmaan putkahti pieni poika, Adam. Poika taas peri kaiken isältään. Ei uskoisi että Crystal ja Adam ovat kaksoset. He ovat aivan toistensa vastakohtia : >

766237.jpg

Leo huikkasi juuri televisiota avaavalle Jasonille: "Tule nyt katsomaan juuri syntyneitä lapsiasi!"
Jason vastasi tylysti: "Ei voisi vähempää kiinnostaa."

766243.jpg

Kello näytti yhtä, ja Enni meni peittelemään pikkuiset kehtoihinsa. "Kyllä isä teitä rakastaa. Hänellä on tänään vain huono päivä." Hän kertoi kaksosille, ja kääntyi ympäri.

766255.jpg

Jason seisoi takana ärtyneen näköisenä. "Minä en rakasta sinua, enkä noita inhottavia haisevia kääröjä."
Enni katsoi miestään kauhistuneena. "Miksi sinä sitten nait minut? Oletko käyttänyt minua vain hyväksesi?" Hän kysyi järkyttyneenä. Jason naurahti. "Minut valittiin perijäksi, ja minun oli pakko hankkia vaimo. Minä rakastan erästä toista! En sinua!"

766273.jpg

"Minä olen synnyttänyt sinulle kaksi lasta. Näinkö sinä vain jätät minut yksin lastemme kanssa?" Enni itki.
"Minulle aivan sama miten saat lapset hoidettua. Minä en aio osallistua hoitamiseen ollenkaan!" Mies sanoi ja lähti alakertaan.

766281.jpg

Enni ei kestänyt painetta, ja kaatui pyörtyneenä maahan. Kukaan ei ollut auttamassa.

766291.jpg

Keskellä yötä hän heräsi. "Mitä ihmettä tapahtui?" Hän katsoi kelloa, joka näytti vartin yli viittä.
Yhtäkkiä hän havahtui. Lapset olivat olleet kehdossa ilman ruokaa näin kauan! Enni vilkaisi hädissään kehtoihin. Lapset nukkuivat suloisesti ja rauhallisesti. Ennin kasvoille ilmestyi hymy: "He ovat niin suloisia."

766314.jpg

Hän lähti alakertaan juomaan, ja huomasi sohvalla nukkuvan Jasonin. "Ainiin.. Sinun takiasi lapset eivät koskaan saa leikkiä oikean isän kanssa. Minä vielä annan sinulle opetuksen!" Enni uhkaili.

766331.jpg

"Aamulla Leo heräsi puhelimen pirinään. "Leo Dexton." Hän vastasi, ja toisesta päästä kuului hento naisääni: "Marika, siis Jasonin tyttöystävä täällä hei. Jason on varmaan puhunut minusta paljon? Hänkin on kertonut sinusta. Mutta kuitenkin, olisiko hän paikalla?" Nainen sanoi. Leo järkyttyi kuulemastaan. "Tarkoitatte varmaan jotain muuta Jasonia. Minun poikani on naimisissa!" Hän kertoi. "Mitä? Minä olen Jasonin ainoa tyttöystävä." Marika vastasi. "Ikävä kyllä poikani ei ole kotona. Näkemiin." Leo laittoi Luurin kiinni. Hän puki vaattet päälleen, ja meni etsimään Ennin.766472.jpg

"Jason pettää sinua." Hän kertoi naiselle. "Tiedän sen. Hän sanoi kaksi päivää sitten ettei rakasta minua, vaan jotain toista", Enni kertoi vihaisena, "Minä menen nyt hoitamaan erään asian.766481.jpg

"Olen saanut tarpeekseni sinusta! Ulos talosta! Ulos!" Enni sanoi suorat sanat shakkia pelaavalle Jasonille. "Hyvä on! Pääsenhän asumaan Marikan luo.. " Jason sanoi tyytyväisenä ja lähti vihellellen alas portaita. "Hyvästi, sika!" Enni huusi viimeiset sanat juuri ovesta ulos astuvalle miehelle.766513.jpg

Enni juoksi nyyhkyttäen halaamaan Leoa. "Minä tein sen. Heitin hänet ulos talosta!" Hän sanoi nyyhkyttäen. "Hyvä tyttö. Vaikka hän onkin poikani, tuo oli oikein hänelle."766519.jpg

Yhtäkkiä Enni suuteli Leoa. "Kiitos." Hän sanoi.

766515.jpg

Seuraavana yönä oli kaksosten aika kasvaa taaperoiksi.

766548.jpg

Tässä pikkuinen Adam.766560.jpg

Ja tässä Crystal.

766567.jpg

Hyvin nukutun yön jälkeen lapset löysivät leikkipelit. Crystal ihastui heti tähän suloiseen kellopeliin...

766588.jpg

.. Ja Adamin suosikki oli tämä hauska, puhuva pupu.

766609.jpg766621.jpg

Enni halusi viettää paljon aikaa lastensa kanssa. Hän halusi olla hyvä äiti.766665.jpg

Koko päivän leikittyyän, Ennin olkapäät olivat aivan jumissa.

766696.jpg

Seuraavana aamuna Ennin ja Leon suhde syventyi. Pian olisi myös Leon aika kasvaa vanhukseksi.

766719.jpg 

Tässä vanhukseksi kasvanut Leo Crystalin kanssa. Samanlaiset asut. Aww. Aivan kuin isä ja tytär ;>>

766767.jpg

Myös kaksoset olivat suloisia yhdessä...

766768.jpg

... Ja välillä ei niin suloisia :D

766929.jpg

<?xml:namespace prefix = v ns = "urn:schemas-microsoft-com:vml" />Yhtenä yönä oli sitten kaksosten aika siirtyä lapsuuteen!

Tämäkin jakso oli aika tavallinen. Mutta LUPAAN, että ensi jakso on taas vähän erilaisempi.. :>> Kommenttia!